ponedeljek, 18. avgust 2014

Poročne voščilnice SRČNE VITICE




Totalni hit letošnjega poročnega poletja so pri meni definitivno poročne voščilnice, ki sem jih poimenovala SRČNE VITICE. Prvo sem izdelala lani v črno-beli kombinaciji in mi je že tista sedla v srce. Barve pa so stvar samo še poglobile in sedaj se skoraj ne morem odločit, katera je lepša. Kaj pravite?

Za naročila sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več poročnih voščilnic pa si lahko ogledate TUKAJ.

Zelena je dobila še en lušten dodatek - črnega kosa, saj jo je podarila sestrična s priimkom Kos sestrični, ki je le-tega izgubila.



Tudi za notranjost voščilnice ustrezno in po željah poskrbim. Le tisti "papirček" s številkami je vaša domena, da ne bo pomote. :)


Ta rdeča je skoraj moja favoritinja. Ne vem, nekako je rdeča še zmeraj precej izrazita barva, predvsem, ko gre za ljubezen.





In še ena v vijolični. Tudi krasna barva!





4 komentarji:

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.